دانشجویان پزشکی شهید بهشتی
 
پيوندهای روزانه

 

سلام برگوارشی ها!                 

طول دوره: 1ماه

فارماکولوژی:

2جلسه با دکتر جمشیدی در مورد مباحث داروهای ضدتهوع استفراغ ضد یبوست و ضد اسهال..کلاس ها معمولا 1ساعته هستند.برای امتحان اسلایدهای استاد کفایت می کند..متاسفانه یا خوشبختانه اکثر سوالات تکراری و ثابت است!

پاتولوژی:

3جلسه با دکتر فروغی. متاسفانه در طی چندین دوره اثبات شده که استاد اکثرا سعی در پیچاندن کلاس دارند,و باید برای تشکیل کلاس ها بسیار پیگیر بودپس از اول آب پاکی روی دستتان بریزید و دل به تدریس استاد نبندید..از اول اسلایدها را بگیرید و برای امتحان بخوانید.اگه تونستید هم 3جلسه رو از استاد بخواهید 2جلسه ای تموم کنند

رادیولوژی:

2جلسه.با دکتر دهقان .محل تشکیل کلاس در بخش رادیولوژِی بیمارستان در طبقه همکف.غول رادیولوژی بخش هاست.قبل از کلاس یه نگاهی به اطلس آناتومی نتر داشته باشید و آناتومی گوارش رو دوره کنید.سر کلاس از کلیشه ها از دانشجویان سوال می شود..برای امتحان باید 3فصل از کتاب رادیولوژی آرمسترانگ را بخونید...سوالاتی که از متن میاد را می توان راحت جواب داد..حداقل یه دور متن را بخونید..اما....کلیشه ها :چند بار بخوانید..از سخت ترین کلیشه ها سوال می دهند..اگه گفتن رفرانس حتما کتاب2009 است بی زحمت کلیشه های 2004 را هم یه نگاه بکنید!!! امتحان 10تا تست و صحیح غلط و 5تا کلیشه با توضیح کامل(نوع تصویر برداری,عضوی از بدن که تصویر از آن گرفته شده,ضایعه تصویر با توضیح کامل جزئیات)

پرسپتور و کل بخش:

دکتر نادری مهربون..


ادامه مطلب
[ برچسب:بخش گوارش,بیمارستان طالقانی, ] [ ] [ دانشجوی پزشکی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ توسط کمیته دانشجویی EDC شهید بهشتی برای اطلاع رسانی فعالیت های کمیته، معرفی دوره های مختلف برنامه آموزشی، نقاط قوت و ضعف آنها و به اشتراک گذاشتن تجربیات دانشجویان ایجاد شده است. یادتون باشه که پویا بودن این وبلاگ وابستگی زیادی به نظرات شما دارد. برای دسترسی سریع به مطالب از قسمت موضوعات استفاده کنید. برای همکاری بیشتر به ما ایمیل بزنید. (پروفایل مدیر وبلاگ)
موضوعات وب
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت

mouse code

كد ماوس